2009. május 15., péntek

Angyalok és Démonok - FILM (2. rész)

7,8/10.

Tegnap láttam a filmet, de máris tele vagyok megvitatott véleményekkel/ellenvéleményekkel. Egyet szögezzünk le, és ezzel sztem mindenki egységesen egyetért, látvány elemekből és hang hatásokból nincs hiány ebben a röpke 2 órában. Szóval ha mást nem is, legalább a magas költségvetést díjazzuk :).
Persze a személyes véleményem ettől kicsit különbözik, mert én a történetet önmagában zseniálisnak tartom, és talán a filmhez fűződő reményeimet is túlszárnyalta a látvány világ. Azt azért sajnálom, h nem teljesen kaptam vissza a "verseny az idővel" érzést és az ebből adódó feszültséget, de még így is kaptam cserébe egy meglepő élményt... és ez pedig maga a tripla csavar volt, mert hát bevallom elfelejtettem... mondjuk vicces, h pont a fő poént felejtettem el és olyan részletet, mint a Miki egeres karóraórát, meg simán vágtam, dehát ez így irónikus :)

Egyébként van még pár támadható dolog/tény a filmben, de én már régen rájöttem, alapvetően nem a hibákat kell keresni, hanem hagyni magunkat sodorni az érzéssel.

Zsutti/Móni: remélem nektek is alapvetően hasonló a véleménytek, de ha írnátok róla, utólag idelinkelem :))

Nincsenek megjegyzések: