2009. május 11., hétfő

Kánikula májusban?

Azon kívül, h gecimeleg van májusban (ami lássuk be fura), túl vagyunk (sajnos) a hétvégén.

Nos lássuk a hétvégi eredményeket :)
Péntek este Hildáékkal "muszáj" volt kiülnünk a Lisztre kajálni, mert mindegyikünknek húzós volt a nap. Én közel álltam a kiboruláshoz, de így legalább sikerült megnyugtatnom a lelkivilágom. Buli szempontból lapos volt a hétvégém, mert most direkt buliböjtöt tartok, ugyanis kicsit sok(k) volt mostanában. Ettől függetlenül hétvégén Corvintető lesz (csajok készüljetek!!!). Szombaton angoloztam, tanárnénim megkínzott már megint, és egy rakás új szót kell a héten magamévá tennem... előre látom, h érdekes lesz :)))

Visszatérve a szombati napra, most már lassan szokásos program lesz délutánra a bicajozás. Megint Gabesszal (+PRS-sal) mentünk, őrültködtünk, meg a Margitszigeten frízbiztünk. Úbasszus, hogy az nekem mennyire nem megy... A dobó technikám eléggé vicces, főleg h a célzás sem az erősségem... szegény srácokat jól megfuttattam :D.

Na kb ez volt, vasárnap meg a szokásos plusz melós. Ma meg nemcsakhogy Hildával ebédeltem, hanem beugrottam az irodába hozzá KV-zni is. Csudijó irodában dolgozik, de főleg nem is az iroda nyűgözött le, hanem az egész környezet, ami az épület komplexumot körbeveszi :)

Nincsenek megjegyzések: