2018. november 14., szerda

Rencsi szülinap + EXTRÁK

Eltelt egy év, és azt hiszem most volt a legizgalmasabb közösen töltött szülinapja Rencsinek. Más mint a többi több okból is, de számomra a legkedvesebb ok, mivel már egy babuci is velünk van, és hát még egy extrát rádobtunk, úgymond egy kis gender partyt, aholis a többiek számára és Zsolti számára is kiderült, hogy kisfiúnk lesz.

Íme a torta :)



Hozzá tenném, iszonyatosan örültem Rencsinek is és semmit nem vett le a szülinapja fényéből, csak egyszerűen boldog voltam, hogy együtt vagyunk, az egész nekem egy életre szóló élmény volt, nagyon szeretem őket, Rencsit is, Gergőt is, boldog vagyok, hogy ebben a fontos pillanatban jelen lehettek :)

Készült közös kép is természetesen, nekem kicsit előnytelen (mert ennyire még azért nem vagyok élőben buflák), de nem számít, a lényeg a lényeg, hogy megmarad emléknek.

Nincsenek megjegyzések: