2018. november 26., hétfő

18. hét

Nem sok tünetem van, van erőm, a fáradtság is múlt kicsit, és hányinger már teljesen elmúlt. Ez tényleg egy könnyű időszak. Elvileg babukám a héten elkezd már hallani, úgyhogy most már érdemes neki is válogatni zenéket, így a Vivaldit javasolják például, de majd szerintem nyomok neki egy kis karácsonyit is, mert hát közeledik. Hihetetlen, hogy most karácsonykor már hárman leszünk (mármint baba a pocakban). Vettem is már fénykép keretet, amibe szeretnék majd ilyen családos, pocakos képet "hármunkról".

Egyébként nem volt dolgom a héten, így önszántamból elmentem fogorvoshoz, a fogászati checkre a kiskönyvbe. Jó alaposan végignézte a doki nő a fogam és az ínyem. Nem látott semmilyen elváltozást, fogaim épek, fogkő nincs. Megemlítette hogy látja még a két maradék bölcsességfogam, hogy majd azt terhesség után esetleg lehetne folytatni (mármint az eltávolításukat), és persze mondtam is neki, hogy miazhogy, még fogszabályzót is szeretnék.

A hétre sincs semmi. A legközelebbi dátum a genetikai UH lesz, december 11-én, aztán utána várhatóan a második körös labor.

Viszont elkezdtük a neveket összegyűjteni és egyúttal szűkíteni a kört, így most 11 névre van szűkítve egyelőre, és mivel van időnk még bőven, így nem sietünk a szűkítéssel sem:

Ádám
Áron
Benedek
Gergely
Hugó
Bertalan
Márk
Martin
Vencel
Olivér
Nimród
Rajmund

Pirosak a kedvenceim, de ez még nagyon képlékeny, és nem tettem le semmilyen konkrét voksot :)

Nincsenek megjegyzések: