2018. november 19., hétfő

16. hét, ami 17. lett

Na mert itten beütött egy anomália, ami végül nem olyan nagy anomália, csak hát nekem most furcsa lesz, hogy gyakorlatilag nem voltam 16. hetes :D 15-ből egyből ugrom a 17-be. Na mert ez úgy történt, hogy már a genetikai UH-n a papíromra az került felírásra, hogy egy héttel előrébb van a picike a méretek szerint, és így a szülési időpontot is már úgy láttam, hogy május 6. helyett április 28. Viszont ma megerősített a doki, hogy erre az a protokol, ha egy hét különbség lenne a kettő között, akkor a genetikai UH az irányadó, úgyhogy így esett, hogy én egy héttel közelebb kerültem a szüléshez, és nagy hirtelenséggel betöltöttem a 17. hetet. Pocakom mérete alapján egyébként már többektől hallottam, hogy ennyi idősen még nem volt ekkora a pocakja, de így akkor most ez értelmet nyert, babukám jólfejlett babus. Láttuk megint pici lábikóit, kezecskéit, és mindent, kivéve a kis fütyköst, mert azt nem akarja mutatni. Vagy a combját mutatja, vagy a köldökzsinort, már most tudja, hogy ezt a testrészét védeni kell :D

Én egyébként jól vagyok, kicsit letisztult, hogy talán már inkább csak hasra hízom, nem elosztva. A múlt héten végig nyúltak az izomszálak, erre több esetben éjszaka is felébredtem. Ma amúgy ismét randiztam bőrdokival is, nődokival is, úgy látszik, hogy nekem a kettő együtt van most már.

Amúgy a mai álláspontot nézve betöltöttem a 4. hónap terhességet, pár hét és rákanyarodok a félidőre.

Nincsenek megjegyzések: