2018. november 12., hétfő

15. hét

Megvásároltam első speckó kismama dolgaim. Egy kismama nadrágot és egy speciális kismama pulcsit (mely követi a has növekedését), mivel már olyan szinten nő a hasam, hogy egyáltalán nem férek bele a régi cuccaimba, így azt hiszem, itt volt az ideje.

Ezen kívül szintén emiatt, idejébe szerettem volna kezdeni a stria elleni kezelést is. Mivel már olvastam rém történeteket, hogy terhesség alatt nem látszott, de szülés után tiszta csíkos volt az anyuka hasa, így ezt megint egy hosszútávú dolognak, prevenciós befeketésnek érzem. Nem a legmagasabb minőséget, de egy olyan terméket választottam, amiről azért nagyon sok jót lehetett olvasni. A Vichy-nek a stria elleni testápolóját. Teljesen natúr, és érezhetően zsíros állagú krém, ami tényleg órák múlva is érezhetően puhává teszi a bőrt, szóval benne van minden reményem.


Közérzetemről. Egész héten nyúlnak az izomszálak a méhem körül, a napjaim nagy részében érzem, hogy húzódik. Hányinger, émelygés már csak nagyon ritka. Esti kidőlés továbbra is egészen korán megtörténik, alvási pozícióim már le vannak redukálódva az oldal fekvésre, ugyanis a hasamat már se behúzni nem tudom, se hason feküdni nem tudok, mert nem esik jól.

Immunrendszerem elég gyenge, ezt érzem, mert miden vírus egyből támad, ha okot adok rá, így hát nagyon kell vigyáznom magamra, emiatt van egy általános szorongás bennem, és sokszor eszembe jut, hogy csodálom azokat a nőket, akik a terhességüket az éltük legjobb időszakának élik meg, én folyamatosan félek és szorongom, hogy mivel ártok és mivel nem. De ugyanakkor minden egyes nap hálás vagyok és alig várom, hogy kezemben tarthassam kisfiamat.

Voltam ma védőnőnél is, sajnos a vizeletemben gyenge cukor mennyiség található, úgyhogy intő jelként teljesen kinézőben van a terhes diabétesz. Kell rá figyelnem, illetve volt mérlegelés is, 58,8 kg vagyok, így megszereztem az 5. kilómat is. Ezúttal a védőnő azt mondta, hogy a gyarapodás most teljesen jó volt.

Nincsenek megjegyzések: