2018. november 5., hétfő

14. hét

Tegnap töltöttem be.

Kisfiam lesz! Tudtam, vagyis éreztem. Egész életemben erre készültem, és éreztem, hogy fiús anyukának kell lennem. Természetesen, ha lány lett volna is ugyanilyen boldogságot éreztem volna, de így egy kicsit a sorsom is benne van, az érzéseim is. Ez a természet!

Megérkezett a Nifty teszt, amiért egy komolyabb vagyont fizettünk. Ebből megtudható, hogy semmilyen kimutatható kromoszóma rendellenesség nincsen a magzatunknál, tehát a jelenlegi információk alapján egészséges, mint a makk :)

A lényeg:
21-es triszómia (Down-szindróma) 1 : 8 230 055 733 
18-as triszómia (Edwards-szindróma) 1 : 7 770 458 054
13-as triszómia (Patau-szindróma) 1 : 2 468 197 838

Nagyon vártam már az eredményt, és így a nyugalom, és így ezennel publikussá vált, kismami vagyok.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Hát én úgy örülök bakker!!! :D
Zsííír!!!

Kata írta...

:*