2018. május 28., hétfő

Totalcar - Parkoló parádé

Pihenős hétvége volt. Mindegyik reggel futogattam kicsit, így a hónapot 75 km-rel zártam, nem túl kiemelkedő, egy jó kényelmes hónap. Nagyjából végig chilleztük a hétvégét, csak annyi aktivitás történt, hogy vasárnap elmentünk a totálcar szervezésében megrendezésére kerülő parkoló parádéra. Jó volt, még ha nem is feltétlen az én műfajom, illetve volt egy előadás, amire beültünk autó vásárlás témában, az is nagyon hasznos volt. Jó tudni mik a lehetőségeid, jogaid, illetve hogyan tudod a vásárlási kockázatot lecsökkenteni a lehető legkevesebbre. Na nem mintha mostanában készülnénk vásárlásra :)
Lencsevégre kaptam mikor Bazsó éppen a Totalcarra forgatott egy kicsi piros kocsiról... kíváncsi leszek fent lesz-e az oldalon (szerintem tuti fent lesz). A hetem szerintem zúzda lesz, hó vége van, plusz úgy tűnik az egyik ügyfeleméknél indul ismét az Siófok óriáskerék projekt (már harmadszor csinálom).

Kicsit bátortalanul, de elindítottam az erkély felújítás projektünket is. Kezdve, hogy írtam a közös képviselőnek, hogy várhatunk-e idén korlát cserére... ezen felül kitaláltam, hogy milyen megoldás lesz a burkolásra. Ez némiképp kényszer megoldás, mert nem nagyon vállalnak szakik ilyen kicsi munkát, így végül ilyen ikeás pattintós burkolatot szeretnék. Egy része fű pázsit a másik része meg sötét szürke verzió lenne... aztán meglátjuk mi lesz belőle:

Nincsenek megjegyzések: