2018. május 21., hétfő

Másik Bali

Ismét egy elég kemény héten vagyok túl. Az adatkezelési változások miatt elég erős heteim vannak melóban, illetve másik ügyfélnél meg folytatódik a roadshow,  így folyamatosan ott is határidős munkák vannak. A héten volt egy este 10-ig meló, majd következő reggel 5-kor kezdés. Na ezek az alkalmak egy kicsit kiégetnek, de ez is benne van néha sajna. Viszont szerencsére a hétvége megint élményekkel teli volt, ugyanis csináltunk egy nagy utazási kört. Amúgy onnan is gondolom, hogy lelkileg nem vagyok túl megviselt, mert így hétvégén szépen el tudom engedni a munkát, hogy egy pillanatra sem gondolok rá. Szombat futás, készülés és irány Siófok. Útközben beugrottunk a Moemaxba egy szőnyegért, ha már útba esett. Meglepően nagy forgalom volt az M7-en, aztán kiderült ez amiatt van, mert ezen a hétvégén kezdődik a szezon. A víz brutál szép. Most nem tudom én vagyok-e hülye, de úgy emlékszem, hogy pár éve barna volt a víz és kicsi, ezzel szemben idén nagyon tiszta, és szinte úgy néz ki mintha valami féle tenger lenne.


Már egészen mást látok benne, mint mikor fiatal voltam. Ezzel együtt mégis minden pontja ismerős és benne van az egész fiatalságom. Végigmentünk a sétányon, és beszéltünk a régi élményekről, a Renegade-es asztal tetején táncolós bulikról, a karaoké helyekről, a nagy Plázson a koncertekről, amit anno Coca Cola Beach housenak hívtak. Aztán a sok plakát a Palace nyitóbuliról, és hasonlók. Jó érzés volt. Kimentünk a partra is sétálni. A víz még jéghideg ugyan, de már sokan vannak. Zsolti szerint már alig van kiadó szabad apartman, vagy ami van, annak már szépen megy felfelé az ára. Aztán mentünk tovább Fenyves felé. Én arra felé is nagyon szeretem a balcsit. Már nem az a pezsgő érzés, inkább a nyugalom jut eszembe. Aztán egy fordulattal beirányoztuk Kaposvárt, következő úticél Zsuzsiék. Kaposváron szétváltunk, engem felvettek Zsuzsiék és mentünk tovább Boldogasszonyfára, Zs meg maradt kicsit Kaposváron, mert ő meg (ha már itt voltunk) meglátogatta az egyik legjobb barátját. Ez amúgy valahol tök vicces, hogy neki is pont az ország ezen részén lakik az egyik barátja. Este én relatív gyorsan kidőltem, Zsuzsi is utánam valamikor 1-2 óra múlva, Ricsi meg Zsolti meg jól belehúztak az éjszakába. Egyébként örülök, hogy így megtalálták a közös hullámot. Másnap még ott Chilleztünk ebédig, aztán "ha már itt vagyunk"spontán ötlettől vezérelve hazaugrottunk Stornyára. Bírom ezeket a viszonylag szürreális váltásokat, mikor egyik pillanatban még itthon vagyunk Pesten, aztán  hirtelen az ország másik pontján, majd egy harmadik különböző ponton. Este hazajöttünk, mert Zs ma már dolgozik. Én is fogok délután, de még a délelőttöt kiélvezem, szeretnék elmenni futni, aztán gyorsan elkészítem a munkákat. És jó hír, ez a hét ismét "rövidhét" :) bár ezúttal sztem hétvégén pihenni fogunk itthon.

Breaking news:
A környékünkön óriásit emelkedtek az ingatlanárak. 3 db ilyen típusú lakás van fent, az egyik csövesre lelakott, régi nyílászárós, linóleumos(!) padlóval, 21,3 M Ft. Második itt a szomszédban (csak panoráma nélkül, mert a közben van), régi laminált padlós, régi nyílászárós új redőnnyel, 25,6 M Ft. Illetve egy nagyon szépen felújított (új nyílászárók, új burkolatok) 34,5 M Ft... Nagyon durva, mi szinte ennek a feléért vettük kicsit több mint 1 éve.

Nincsenek megjegyzések: