2018. május 6., vasárnap

Boldog anyák napját!

Ezúton is boldog anyák napját minden anyukának! Köszönjük, hogy vagytok.

Futottam ma is. Hálisten sikerült felszívnom az erőt, és kicsit összeszedtem magamban, amit csak tudtam. Gyönyörűen alakulnak az eredményeim ebben a hónapban, őszintén nem is gondoltam. A watch-on keresztül figyelem a pulzusom és úgy láttam, hogy dominánsan aerob zónában vagyok, kivéve a hegymeneteteknél. Azt nem tudom, hogy a súlyom is csökken-e, mert most nem méregetem magam, de bízom benne, mivel könnyedebben megy a futás, az annak is köszönhető, hogy kevesebb a felesleg, na és persze több az izom. Ameddig csak tudom szeretném tartani az edzések intenzitását, aztán meglátjuk mit hoz a sors.

Tegnap adóztam a szépségiparnak, egy Mülleres 15+15%-os kedvezmény által sikerült egy ránctalanító/feszesítő Clarins arckrémet megszereznem nagyon jó áron. Volt már samplingem ebből a krémből, úgyhogy nem véletlen esett erre a választás. Amúgy jó nagy tömeg volt, úgy tűnik rajtam kívül mindenki tudott a Müller szombat létezéséről :D

Nincsenek megjegyzések: