2018. május 12., szombat

Futás + kirándulás + biciklizés = boldogság

Ez a mai napom képlete. Fantasztikus nap volt. Imádom ezt az esti fáradtságot...
Oda mentünk fel 
Na de előröl. Elmentünk reggel futni. Zsolti bicajjal jött velem, én meg a szokásos szombat reggeli kis körömet futottam le annyi változással, hogy 1 kilométert emeltem a távolságon, így a mai 8,3 km lett 6"36'-os tempóval. Ezután két úticél között vacilláltunk, vagy Balcsi, vagy Visegrád. Végül utóbbit választottuk, mert amúgy is szeretnénk valamikor menni Zsuzsiékhoz a hetekben, úgyhogy majd akkor fogunk Balcsizni. Én már ezer éve jártam erre felé, gyönyörű helyek. Eszembe jutottak a pilisi bicajtúrák is. Mondtam is Zsnek, jó hogy nem itt lakunk, mert ez után kb minden szarnak tűnne az országban. Felmentünk a fellegvárba, és megnéztük az összes lehetséges látnivalót. Aztán este még hirtelen ötlettől vezérelve mentünk egy kb 15 km-es kis bicaj útra of course itt a 16-ban. Én most totálisan le vagyok merülve, kicsit fájdogálnak a combjaim, mert azért Visegrád sem éppen síkság, mondhatni eléggé fenék formáló terep :D
Ez itt a kilátás
Melóban kemény heteim vannak, szóval jó, hogy végre jó idő van és el tudom engedni teljesen hétvégén. Most azt találtuk ki, hogy megpróbáljuk közösen az egészséges táplálkozást szénhidrátok nélkül. Örülök, hogy Zs is partner, így sokkal könnyebb lesz nekem is az önmegtartóztatás, mert nem fog este mellettem nassolni :D. Összességében én még most sem értem, hogy tud ilyen mértékű összhang lenni közöttünk, én csak álmodtam róla, hogy ilyen létezik, és irtó hálás vagyok, hogy van ő nekem. Most egyébként ilyen totális zent érzek magamban, teljesnek érzem magam, lelkileg tökéletsen kiegyensúlyozottnak.

Nincsenek megjegyzések: