2013. április 21., vasárnap

Utolsó Critical Mass 2013

Idén utoljára rendezték meg a Critical Mass bicajos felvonulást, úgyhogy mindenképpen el akartunk menni mi is tekerni. Én a részemről sajnálom, hogy ez az utolsó, mert igazából sztem tök jó délutáni és közösségi program. A hét kellemesen a sportról szólt, már ami a bringázást és a futást illeti, és még nincs vége, mert ma lesz a Vivicitta :) (a 10 km-es futóverseny).

Egyébként kicsit féltem előre a CM-től, mert nekem 3 különböző ismeretségem volt elvileg összekovácsolva, és ugye abból Gergőékről tudtam, hogy rendezőnek jelentkeztek, így már csak abban reménykedtem, hogy valahogy majd össze lehet ezt hangolni. Végül Gergőékkel már 2-kor találkoztam, majd elmentünk nekem szerezni CM pólót, meg a szerájba, mert ők már most éhesek voltak, aztán elváltunk és átmentem a megbeszélt találkozó helyre. Aztán jöhetett az indulás. Számomra elég sok ismeretlen ember volt a mi bicaj csapatunkban, de azért szerencsére ez nem volt gond. Pl PRS-sal mostanában igen ritkán találkozom, úgyhogy ez most jó alkalom volt.

Aztán a végén volt szokásos bringaemelés (undorító kép rólam :D), PRS lencsevégre kapta a csapatot, és végül Gergő és Aurél (a rendezők):




szerk.: Még két fotó :)
 
 

Nincsenek megjegyzések: