2013. április 4., csütörtök

Game of thrones láz harmadszor is!

Elkezdődött a Trónok harca 3. évad. Nagyon furcsa, mert ez a sorozat alapvetően nem az én stílusom, hiszen se a brutalitást nem szeretem, se a középkori filmeket, viszont ez a sorozat mégis sokkal több ennél. Nagyon durván kidolgozott karakterek és összefonódások összessége. Még azok között is összefüggés van, akik látszólag a filmben/könyvben teljesen külön álló szálon futnak. És persze a film tele van 3D-vel, amit ugye én alapba preferálok. Úgyhogy most ennek örömére ismét elkezdtem olvasni a második évadot könyvben, és remélem még az évad vége előtt el tudom majd kezdeni a 3. könyvet is, hogy szinkronba kerülhessek a látottakkal és az olvasottakkal.

Otthonlétem érdekessége volt még egy nagyon vicces beszélgetés mamánál anyukámmal, amikor is szóba került a telefon előfizetésem (örök hála Gergőnek), ami ilyen nagyon bennfentes előfizetés,  olcsó percdíjakkal és gyakorlatilag ingyenes sms-ekkel. Anya megemlítette, hogy ő is szeretne belépni ebbe a "csomagba", mert jelenleg kb 5-ször (túlzás nélkül) annyi a percdíja, mint nekem. Erre mondtam neki, "semmi akadálya". Csak azt döntse el, melyik konstrukciót szeretné választani. Nah, ezt a kérdést nem kellett volna feltenni, hiszen gondolhattam volna, h döntés helyzetben anyánál rövidzárlat keletkezik. Így miután nem jutottunk dűlőre, egy jó ötlet jutott eszembe. Csináltam spontán egy kérdőívet 2 kérdéssel (két szempontból), 1. mennyi legyen az előfizetési díj avagy 2. mennyit szeretne beszélni? A megfelelő választ húzza alá :) íme a válasz:


Asszen gyorsan megszületett a döntés. kérdőív RLZ :)

Nincsenek megjegyzések: