2013. április 10., szerda

Első tavaszi Nike futóklub

Volt ma, és szerencsére Gergő és én is jelen voltunk. Ami nagyon tetszett, hogy semmi nem változott, az arcok a régiek, a Nike busz is, az edzés is, és a lelkesedés is. Olyan volt, mintha folytatódna a tavalyi év. Hirtelen az összes téli emlékem kitörtlődött és már nem koncentráltam másra, csak a jó időre és h itt vagyunk. Gergővel nagyon jó volt ismét együtt futni. Aztán futás után fel is jött hozzám, hogy átnézze a bicajom. Tökre jó barát. Ezer köszönet, úgyhogy holnap ennek örömére betekerek melóba.

Aztán ma elkezdtem munkában a nagy projektem, ami külön öröm, mert úgy érzem, hogy fullra kézben tartom a dolgokat, és szerintem jót csinálunk. Ez nagyon fontos szempont, meg most egyébként is belelkesített az ügyfél a tegnapi meetingen, szóval ennél a kampánynál minden adott, h sikeres legyen :)

Most fáradt vagyok, de ez ilyen "jófajta" fáradtság, úgyhogy megyek is, elteszem magam holnapra.

Nincsenek megjegyzések: