2013. április 9., kedd

Prűd lettem?

Tegnap beültünk egy helyre pár havernővel beszélgetni. Igazából egy dolgot figyeltem meg nagyon erősen magamon, valami megváltozott bennem. Biztos ez is korral jár, de én rájöttem, hogy már nem okoz különösebb örömöt, ha pikírt módon beszélgetünk az ember nagyon magánéletéről. Kicsit elszégyenlem magam, és arra gondolok, hogy azokat a bizonyos részleteket nem akarom tudni a másikról, ez legyen mindenkinek a saját titka, és legfőképp nem szeretnék véleményt formálni róla. Egyébként lehet, hogy csak zárkózottabb lettem, de egy biztos: változtam.

Más. Tegnap vettem pár bicikli alkatrészt, így mostmár a napokban elkezdek bicóval közlekedni melóba. Kell a levegő, és mostmár nagyon várlak tavasz.

Most irány ügyfélhez, állítólag nagy projectet kezdünk, úgyhogy valami nagy átbeszélés lesz.

Ja és persze majdnem elfelejtettem megmutatni alkotásom, melyet a Soundhead bicajos csapatának készítettem. Íme egy logó:


1 megjegyzés:

spimonique írta...

Sztem igenis megvan a helye barátok között a szex témának, ez normális határok között hozzátartozik a párkapcsolati dolgok megbeszéléséhez. Szerencsére azért senkinél sincs olyan probléma, hogy szexterepautához járjon így marad egy kis csajos fecsegés róla bár tény egy kis alkohol befolyással tud lenni az elmondottak mennyiségére és minőségére de ez még bőven belefért a nem túl rindiszkrét határba. Sztem nem lettél prűd (ami elég szomorú lenne) olyan gyorsan nem öregedtél meg ;) csak mivel nálad nem aktuàlis a téma ezért hidegen is hagy. Azért reméljük a változás hamarosan beáll. Természetesen addig előtted mivel számodra zavaró hanyagolni fogjuk e témát.

Amúgy nagyon klassz a logó.