2013. április 7., vasárnap

Élményfutás

Tegnap reggel jött az ötlet, hogy ideje kipróbálnom az óbudai futást, ha már 2 hete itt lakom :). Valami fantasztikus élményben volt részem. Először is maga a tudat, hogy mostmár bármikor ki tudok futni a szigetre, nem kell különösebb szervezés hozzá, eleve tök jó érzés. De látva a sok embert, kik már reggel tízkor sport tevékenységet folytatnak, ez egyszerűen elképesztő. Már az Árpád hídon lépten-nyomon futókkal találkoztam, aztán beérkezve a szigetre láthattam, ahogy a kajakosok készítik elő a csónakokat, az Atlékiai központban emberek melegítenek, kosaraznak, láttam a Nike felhívását, hogy szerdán indul az idei futó klub, és persze sok-sok futó, aki már ebben a reggeli órában küzd saját magával. Szerintem ez felemelő élmény, és azon kevés olyan eufóriás pillanat, ami szerintem a lelki boldogság maximuma. Szóval mondhatni tényleg élmény volt, és már a tudat is jó, hogy még lesz belőle idén nagyon sok. Aztán hazafelé is történt egy kis érdekesség. A Filatorigátnál graffitisek szoktak kerítéseket festeni, ezáltal látványossá téve a hazautamat. Ma két srác alkotott. Szíven szerint megálltam volna és megpróbáltam volna én is, hogy a művészi hajlamaimat kifejezhessem :D

Nincsenek megjegyzések: