2011. január 21., péntek

One week later...

Mai nappal letelt az első próbaidős hetem. Sok inger és egyben élmény is ért ez alatt. Nos az első napomról kicsit bővebben: KEMÉNY! Nagyon brutál. Megismerkedtem hirtelen 35 emberrel. Persze egyetlen embernek sem tudtam megjegyezni a nevét, mert túl sok inger volt az egyszerre. Aztán nem volt saját asztalom (még így egy hét után sincs), így asztalról asztalra szálltam, míg végül most már 3. napja ugyanannál az asztalnál ülök (még mindig nem végső hely egyébként), de a gépem már van legalább. Ami zavar, hogy elég kicsi a monitorom, és ez sztem mostanában nem is fog változni. Aztán első nap hirtelen osztottak rám munkát is, melyet végül meg is csináltam. Aztán szép lassan megkaptam az én területem. Auchannak fogok dolgozni, főleg az Oney bankkal kapcsolatos projekteket. Az Oney olyan bank, mint a Cetelem pl. Ma már volt pár nyomdai leadásom is, úgyhogy mindenen túl vagyok kb, már ami feladat metódusokat illeti. Ma ebédkor éreztem először, hogy már nem görcsölök úgy, valamelyest kezdek lazulni és szocializálódni normálisan. Szal ennyi. Közben volt Dorothyval a közös melónk, ahova meghívót csináltam 25 verzióban (mert 25 névre szóló), azzal jól megküzdöttem, mert a meló/szocializálódás annyira elvette az összes erőmet, hogy nagy nehézségek árán, mire végeztem, kábé végkimerültem.
Jah igen, mellesleg vége a vizsgaidőszaknak!!! ÉJÓ!

Nincsenek megjegyzések: