2011. január 24., hétfő

Két gondolat

Na csak egy szösszenet a mából: Nem tudom, de érdekes gondolatok szaladtak át a fejemen. Most elsősorban Misivel kapcsolatosan. Egyrészt mától ő is dolgozik, aminek nagyon örülök, másrészt meg észrevettem valamit. Ebédidő, csocsózás. Misi nézte, hogy hogyan játszunk, én lőttem véletlen az ellenfélnek a labdát, amit az értékesített. Erre Misi megszólalt. "Láttam ám, hogy te adtad a gólpaszt". Bakker megijedtem, mert pont erre gondoltam és majdnem ki is mondtam. Misi a fejembe lát. Olyan erős az empatikus képessége, hogy már belém lát? Emlékszem, hogy anno is észrevettem ezt.

Egyébként új könyvbe fogtam, miután tegnap kivégeztem Csernust. Az Új könyv címe: Hatás - A befolyásolás pszichológiája. Kurva jó, szeretem mikor olyanokról olvasok, amiről azt hiszem, hogy tudom, de közben nem tudom, mert bár kézenfekvő dolgot ír le, mégsem tudom tudatosan alkalmazni. Hát meglátjuk, eddig csak ajánlani tudom.

Nincsenek megjegyzések: