2011. január 9., vasárnap

Clair&Curtis

Ismét némi változás alakult kicsiny kis életemben. Egyrészt lassan a vizsgák végére érek, ami k***va nagy megkönnyebbülés (pláne mert egész jó eredményeket tudhatok magam mögött), másrészt meg végre jött a munka terén is egy nagy lehetőség, ami már nagyon kellett. Szóval 17-étől ismét melóba állok - így félév off után. Clair&Curtis az új munkahelyem neve. Egy reklámügynökség, amiről már írtam is név nélkül, mert ugye nem akartam megnevezni. Viszont mostmár kezemben a szerződés, úgyhogy gondoltam beszélek róla. Misi (Ogilvys exHead of art) segítségével jutottam a lehetőséghez, hogy egyáltalán behívtak beszélgetésre. A beszélgetés nagyon jól sikerült szerencsére, így kaptam próbamunkát, amit ott bent kellett teljesítenem. A kreatív igazgató így utólag azt mondta, hogy két kiemelkedő próbameló volt, és egyik az enyém volt. Azért választottak engem, mert úgy érzi, hogy jobban beleillek a csapatba, mint a másik jelölt. Ennek nagyon nagyon örültem. Misi nagyon aranyosan fogadott, mikor a héten bementem egy kis megbeszélésre... sőt mikor már elindultam volna a kijárat felé, meginvitáltak egy csocsózásra. Ez nagyon vicces volt :)... így most az első benyomás nekem nagyon pozitív. Egyetlen egy negatív gondolatom sincs a céggel kapcsolatban. Szóval 17-én új időszámítás kezdődik, aztán a többit meg meglátjuk. Ezúton is köszönöm Misi, hogy egyáltalán a lehetőséget megkaptam a bizonyításra.

Alapvetően ez a momentum mostanában teljesen megváltoztatta az élethez való viszonyulásom. Úgy érzem, hogy visszatért az erőm, a lelkesedésem és a hitem... ami - ha őszinte akarok lenni - mostanában nagyon megcsappant. Az iskolám is erősít, mert most harmadjára úgy érzem, hogy nagyon simán mentek az akadályok, és egyre közelebb érzem magam a diplomához. Úgyhogy így állunk. Szeretnék többet írni és azt hiszem, hogy ha helyreáll az életrendem, akkor erre lesz is mód. Most még vár rám 1 vizsga hétfőn, aztán jöhet az "új élet".

Nincsenek megjegyzések: