2011. január 22., szombat

Dr. Csernus: Felnőtt húsleves

El se hiszem, normálisan van időm írni :). Tegnap végre pár hónap után nyugodt szívvel bemehettem az Alexandrába könyvet vásárolni, persze hozzátenném nem tartott sokáig, mert megvolt a cél, Csernus új könyve. Nemtom miért, imádom azt a pasast. Szóval íme a könyv. Eddig még csak beleolvastam, úgyhogy nem tudok beszámolni sok okosságot, de már az első oldalnál megnyugodtam, hogy a szokásos stílusban megy az osztás. Bár most kicsit másabb mint az előző két könyve, inkább a Drogma stílusához hasonlít, itt is van egy állandó szereplő mint valamiféle interjú alany. Már alig várom, hogy olvassam :)).

Szóval szombat van, az első szombatom mióta dolgozom, és ma is dolgozni fogok, csak ma a kiegészítő melóban. Még mindig nem végeztem az esküvői fotók feldolgozásával sem, szal arra is kell időt szánni (pl este meló után). Meg ma volna exOgilvy buli is, amin asszem nem fogok megjelenni. Valahogy nincs kedvem iszogatni, meg füstös helyen lenni... ehhez most fáradt vagyok. Az egyetlen amit sajnálok, hogy már rég láttam a srácokat... mondjuk szerencsére több emberrel is tartom a kapcsolatot, úgyhogy nincs vész.

2 megjegyzés:

Gergely írta...

Ezekről az exOgilvys bulikról mindig az a szitu jut eszembe mikor valaki még a volt párjával találkozgat mikor még nincs új kapcsolata, vagy mikor az öreg nénik a temetőbe járnak a volt szeretteikhez ahelyett hogy még esélyt adnánakaguknak az újra. Persze fontos a régi barátságokat ápolni, de ez 2-3 embert takar valszeg, nem feltétlen 'osztálytalálkozót'. Főleg azért gondolom így, mert tudom hogy az Ogilvy több volt neked egy szimpla munkahelynél, és alaposan hazavágta az önértékelésed. Évente-fél évente ok, csak ne alakuljon elvált nők klubjává :D

Kata írta...

hehehe, nem fog... véleményem szerint ebben mindig van a mélyén egy kis "Machiavellisztikus-intelligencia" is, mármint nem a tényleges exOgilvys barátaimnál, hanem akik csak ezeken a bulikban tartják a kapcsolatot.