2010. február 25., csütörtök

Drága exekkel...

...(ExOgilvysekkel) ebédeltem tegnap, teljesen spontán ötlettől vezérelve. Zsuttit is már hónapok óta nem láttam (akkor is csak buliban). Laci szegény ugyanabba a szituba került, amiben én voltam (és még pár napig vagyok), a Pannon áldozataként ezerrel állást keres... Mondjuk én nagyon hiszek Laciban. Szandra meg még mindig Ogilvysként nyomja. Határozottan kellemes volt ez a kis összeröffenés. Aztán beugrottam Móhoz melóba, majd kiderült, hogy a CsernusEstre minden jegy elkelt. Nem kicsit lettem méreges, mert hát egész héten ezt vártam. Mondtam Mónak, hogy nem hiszem el, h ilyen szerencsétlen vége legyen ennek a napnak, aztán addig-addig dumáltunk míg megvártam a melóidő végét, aztán elindultunk együtt szolizni. Persze ebből a szolizásból, éppen szolizás nem lett, helyette mindketten vásároltunk egy nadrágot :). Úgyhogy a Csernus pénzt így is elköltöttük, és valamelyest az érzés is pótolva lett :)


Plusz csatolom Gergőcske múltheti alkotásait:
Ez egy "igazán jól sikerült" kép :D... Fodrászkodás után.

4 megjegyzés:

zsutti írta...

Tipikus nôk. A bánatukat és frusztrációjukat vásárló szenvedélyükben élik ki. :)

Kata írta...

:)

Névtelen írta...

biztosd lesz a CSernus estről valami video...Sztem nem maradsz le semmiről! Mennyibe került a jegy?!KSI

Kata írta...

2200 HUF, nem occsó! Legközelebb 2 hónap múlva lesz :(