2010. március 1., hétfő

Első nap

Túl vagyok az első napon (azt hiszem végre leírhatom) az Effektív-Art reklámügynökségnél :). Azt hiszem haza érkeztem (és ezzel mindent elmondtam). Nagyon jól éreztem magam, volt már éles munkám, kedves volt a környezetem, tetszik az iroda, tetszik a hangulat. Már látom nagyjából, hogy a munkahelyi kapcsolatok, hogy fognak alakulni és elégedettség érzet tölt el. Azt hiszem a legfontosabb tapasztalat az egészben, hogy az embernek van miért küzdeni, és van miért hinni. Bár még csak most jön a java, a beilleszkedés, de az első benyomás rám nagyon pozitívan hatott.

5 megjegyzés:

spimonique írta...

MERT MEGÉRDEMLED :D
Nagyon örülök, hogy "hazaérkeztél", kellemes helynek tűnik a kép alapján jó az elrendezés is ééés mivel így kora reggel élénk a fantáziám megértem a pár kellemes "aggódásodat"... ;)
Ja és Teletál???!!!

Kata írta...

hehehe... úgy tűnik :)
Amúgy köszi Mó :*

zsutti írta...

Gratulálok! Az iroda bejövős, kellemesnek tűnik. Hajrá Kata!

Lotte írta...

Szia!

Ma elolvastam a blogod, ha szeretnék neked e-mail irni, hová tehetem azt?
Köszi!

Kata írta...

@Lotte
A címem: kata@soundhead.hu