2010. február 8., hétfő

Keco újítás - hárdvörk

Amint már említettem, hétvégén kemény munkába fogtunk. Az új lakónk érkezését egybekötöttük egy kis felújítással, megjegyzem, már nagyon itt volt az ideje. Nagyon aranyos az új lakónk Evelin, aki ezerrel segédkezett a hétvégén. (Ildikóka köszönöm, hogy összehoztál minket! Várunk szeretettel háztűznézőbe.) Másrészt sokmindenre rá kellett jönnöm, mind fizikailag, mind emberismeretileg.
Látszik, hogy gyenge nő vagyok, itt van egy kis felújítás és máris csődöt mond a fizikumom. A szekrények mozgatása nagyon megerőltetett, plusz kipróbáltam a festést is, így a közlekedő első rétegét én festettem le. Karizomlázam van még most is. Már hétfő van, kész a nagytakarítás, csak az újdonsült szekrényemet kellene összerakni... és már megint nő vagyok... Sajnos nem bírom, másrészt meg rohadtul nincs érzékem az ilyen bútorok összelegózásához... hiába vagyok itthon, a szekrényem mégis a dobozában hever.
Amúgy vettem fa vállfákat a szekrényhez, így belül is dizájnos (vagy legalábbis igényes) lesz. A fal viszont nagyon szép színű lett! Uncsi tesóm volt a festő és nagyon ügyes. És jó, h végre találkoztunk egy kicsit hosszabb időre.
Emberi tapasztalataim: hát lássuk csak. Evelin a leendő új lakó nagyon segítőkész, aranyos és igazságos volt. Ellenben Brigi és a palija abszolút elzárkózott az egész festés mizériától. Nem járultak hozzá sem segítségileg, sem sehogyan. Még azt sem engedték meg, hogy az ő szobájukba pakoljunk, így konkrétan kerülgetni kellett az összes bútort. Előttem szerintem leírták magukat egy életre. Ezen nincs mit szépíteni, úgy tűnik Ők ilyenek.

Na csatolom az "előtte" képeket:
Érkezik majd fotóval az "utána" állapot is, csak a szekrényemet várom, hogy készen legyen :).

Nincsenek megjegyzések: