2010. február 20., szombat

MELLesleg, plasztikai sebésznél

Nem, nem akarom átszabatni magam :), ellenben egy ismerősöm (szándékosan név nélkül) annál inkább. Még sosem voltam ilyesféle rendelő intézetben, sőt én egy igazi doktor kerülő vagyok, ha muszáj menni, akkor is nehezen veszem rá magam, pláne ha még nem is kötelező... na de a kíváncsiság vitt magával.

Sztori:
Először is Magyarországon nincsen válság! Kimerem jelenteni, miután abban az egy órában, amit eltöltöttem, kb 30 jövő-menő kliens megfordult.
Első élmény a bejutás. Kártyás, személyi csekkolós befelé is és kifelé is, majd lift a másodikra, ahol a mosolygó asszisztencia már várt ránk. "Parancsoljanak, foglaljanak helyet, találnak kávé gépet, a doktor úr kér pár perc türelmet". Ígyhát vártunk, de még 2 perc se telt el, máris fogadta az ismerősömet, aki nem kevesebb mint egy mell szilikonoztatás konzultációra volt bejelentkezve. Hát itt picit lelassult az idő, bár inger és látvány volt bőségesen. Először is egy pazar csillár a recepció pult felett. Azon gondolkodtam, vajon mennyit érhet?! 4-500 000 HUF? Hmmm, de jó lenne majd egy az én leendő kecómba is. Másik ami egyből levágós volt, hogy bármerre néztem szebbnél-szebb csajok várakoztak. Vajon ki-mire várhat? Botox? Mell? Vagy esetleg új orr? És ekkor libbent be a semmiből - két barátnőjével - egy simontornyai ismerős csaj (szintén név nélkül). Oh my god, gondoltam magamban, mi szöszt akar itt egy stornyai? Lehet hogy operáltat? Azonnal jobb kedvem lett, sőt fortyogni kezdett bennem a káröröm, majd egyből belém hasadt az érzés, vajon ő is ezt gondolja rólam? Hehehe, és nagyképűen kívülállóként kezdtem kihúzni magam, hogy én most gyakorlatilag kiváltásos helyzetben vagyok :). Majd miután megemésztettem ezt a nem mindennapi ingert, jött a következő gondolat. Asszisztensek rohannak jobbra-balra... nők... nagy mellekkel... tuti őket is kozmetikázták már... vagy lehet nem is fizetést kapnak, hanem egyből újabb műtétet? :))), mosolyogtam magamban. Ez egy másik dimenzió, valahol a valóságon kívül, ahol a született test már nem bélyeg, mert módosítható. Aztán jött az ismim, fülig érő szájjal, és mondja: "Akció van! 20%!". Ó szuper, gondoltam magamban. Majd úgy folytatta, hogy "márcsak a financiális része van hátra, és mehetünk is". Jött egy csini asszisztens és bementek egy másik szobába. Ismét jöttek a gondolatok. Mi lenne, ha plasztikai sebész faszim lenne, sőt jobb ötletem van, ha gyerekem lesz, akkor erőteljesen sugallni fogom neki, hogy plasztikai sebész legyen, ha nagy lesz. Ez egy beautiful világ, happy emberek, sok pénz és szépség. Az orvos, maga az Isten. Türelmes és kedves, majd hatalmas pénzeket tesz zsebre. Ahogy gondolkodtam megjött az ismim, még sosem láttam ilyen boldognak. A feloldozásra készül, nyárra már mélyen dekoltált felsőket hord és 2 év múlva már a műtét lízing részleteit is elfelejti :))).

5 megjegyzés:

Gergely írta...

Akkor kedves 'név nélküli' ismerős, legközelebbi találkozásunknál ne is vegyem észre a grillcsirke salátámba lógó óriás csöcseidet??:):);):P

Gergely írta...

Akkor kedves 'név nélküli' ismerős, legközelebbi találkozásunknál ne is vegyem észre a grillcsirke salátámba lógó óriás csöcseidet??:):);):P

Névtelen írta...

ki volt az a stornyai luvnya?! Nekem elmondod? :) KSI

zsutti írta...

Ajánlom megnézésre a Kés/Alatt címû amerikai sorozat összes évadát, amelynek plasztikai sebészek a fôhôsei. Nagyon jó! Más oldalait is megmutatja a plasztikai mûtéteknek, nem csak a bögyös gazdag macákat. Én eddig 3 évadot néztem végig.

Kata írta...

@Zsutt
Régebben néztem a Viasaton... beteg egy sorozat, viszont a főszereplő (Julian McMahon) nem kicsit jó pali :))

@Ildikóka
majd személyesen mindenképp ;)