2010. február 21., vasárnap

Amit már nem biztos, hogy be kéne vállalni :)

Ezek a képek középiskolai Tópartis évfolyam fotók. Az elsős vállalhatatlan... A többi tükrözi egyedfejlődésem :)

(2. osztály, itt vagyok közvetlen a kép alján - rövid hajjal :) )

(2. osztály, Kata hátul ugrál Victoriát mutogatva a kezével)

(ha jól sejtem ez már a 4. osztály, elvont vagyok... de a cipőre már akkor is igényes)

(4. osztály, csodálatos csapat vagyunk :DD)

Köszi Rencsi a képeket, nélküled ez a Post nem jöhetett volna létre :***

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

:) jó nyominger fiúitok voltak Nektek is...:) Remélem mára már kikupálódtak! Ált. sulis nincs? Az is egy élmény volt:) KSI

Kata írta...

Hajaj... hát pl Gergő szuper kategóriás pasivá vált :D ;)

Ált sulis sajna nincs, de sztem nem maradtunk le semmiről, legalábbis ami a srácokat illeti :D

Névtelen írta...

NEkem van ált.sulis:) CSak sztem Te beteg voltál:) hihi! majd átküldöm! Meg, még a leveletek is megvan, amit akkor írtatok, mikor én Gyönkön értem:)

Kata írta...

oké, várom. Meg a boszleveleket is :)