2010. február 2., kedd

időcsilliárdos

Ugyibár Márc. 1-től dolgozom, addig meg valahogy értelmesen kellene eltölteni ezt a kis időt. Szombaton elkezdtem a lomtalanítást, amit gyakorlatilag a lakás egyéb részein be is fejeztem már (azt hiszem), márcsak a szobámban van egy brutkó harci feladat: szekrény leszelektálás (melyet fel fog váltani egy új). Nagyon nehezemre esik kiköltözni belőle :(. Benne van szinte az összes ruhám.

(eddig asszem ő a befutó : olcsó és praktikus, albiba tökéletes)

Nem döntöttem még el, hogy milyen lesz az új, de valszeg a tévé is "kukázódni" fog úgy tűnik, persze szerencsére PRS barátom "szülinapiéskariajiegybe" ajándéka egy TV tunnel, szal a 24'es MAC-emre kötjük a tévét :).

Emberi kapcsolataim:
Az emberi kapcsolataimon is érzem már a javulást, vagyis a melódepim jelentősen javulóban van, de még azért nem az igazi. Mivel barátaimat tartom a legjobb tükörképemnek, így látom, h még lazulnia kell a bekeményedett görcsöknek.

A csütörtökön lesz a MELÓünnepelő koktélozás. Csak lányok, Morrisons 2 - féláras olcsókoktél :)) HEY!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

IKEÁS darab?

Kata írta...

Vagy ikea, vagy Auchan, vagy Bricostore, ahol a legolcsóbb lesz...

de egyébként jó a felismerés :)

zsutti írta...

Haha, három albérlettel ezelôtt nekem is pont ilyen szekrényem volt :D
Jól szolgált 3 évig, végül nem vittem magammal a következô helyre, mert nem fért volna el.

Kata írta...

hát saját lakásomba én sem szeretnék ilyen szekrényt látni, de egyelőre jó célt szolgálna :)