2009. szeptember 17., csütörtök

valami véget ér, valami fáj

Hosszú hallgatás után (ami megjegyzem nem véletlen volt), ismét itt vagyok. Felvázolom mi zajlott az elmúlt napokban. Szóval 2 hónapos küzdelem után elveszítettük legfőbb ügyfelünket a Pannont... az Ogilvy-re gyászos jövő vár, ami első lépésben annyit jelent, hogy éppen drasztikus mértékű leépítés zajlik. Ennek én is áldozatul esetem. A mai napon az én sorsom is eldőlt: Ki vagyok rúgva! Soha nem életem át még ilyent, és nem is szeretnék. Egyelőre próbálom magamat összeszedni, aztán ha már tudom mi lesz, ismét írok, addig is talán kell egy kis áramszünet... :'(

5 megjegyzés:

Dorothy írta...

SAJNÁLOM!!!
NAGYON!!!
DE, bármiben számíthatsz rám, ha gondolod...csövezz nálam...vagy ha csak inni akarsz, szólj!!!
Hívj nyugodtan, én nem kereslek, hogy megnyugodhass kicsit, de tudd, hogy bármikor hívhatsz ha kellenék...és elég szar most tudom, de FEL A FEJJEL!!!!

Kata írta...

köszi Dorothy! Pár nap és helyrejövök... remélem

9er9o0 írta...

Veled vagyunk KATAAAA!

Kata írta...

Köszi G!!!

sosuso írta...

huh, sajnálom ami történt.
sajnos ez meglehetősen szokványos dolog a reklámügynökségeknél, de nem szakmailag minősít. egyszerüen csak utoléri és lecsap az aktuális áldozatokra. a következőnél felkészültebb leszel.
sajnos persze újjá kell szervezni az élet mindennapi részét, ami mindenképpen vacak dolog. de nem féltelek, szerintem neked menni fog.

ui: remélem jössz az őrségbe!

misi