2009. szeptember 4., péntek

új séró, régi barátok :)

Elérkezett a várva-várt csütörtök. Rencsivel elmentünk Gergőhöz, hogy mindkettőnk haját megdizájnolja. Gergő sikeresen mindkettőnkből kihozta a maximumot... ő a legügyesebb fodrász, az egész világon. Miközben dolgozik, minden egyébre is odafigyel, például megjegyezte még régről, h én infarktust kapok, ha meglátom h egy 10 centis hajtincs távozik a fejemtől... persze ez most meg is történt, de kellett, hogy a forma tökéletes legyen :). Persze nemcsak ezért volt érdekes ez az este, hanem mert Gergővel és Renivel kb 2 éve találkoztunk így hárman legutóbb. Én nagyon féltem az estétől, mert a munkahelyemen teljes a káosz, pattanásig feszül a húr és hát ennek megfelelően nagyon felzaklatva érkeztem meg a szalonba. Viszont legnagyobb meglepetésemre ez a rossz hangulat legfeljebb 5 percig tartott. Nagyon jól megfogalmazta Gergő a blogjában az egész találkozónkat, azt hiszem ilyen tökéletesen én nem is tudom, de megerősíthetem, ugyanazt éreztem, mint ő. Feltöltődést, energiát, boldogságot és szerencsésnek érzem magam, hogy ilyen barátaim vannak. Nagyon gyorsan oldódott a hangulat, egymás után röpködtek a poénok, mindhárman szakadtunk a röhögéstől. Olyan jó, hogy lesz folytatás és a twitternek köszönhetően napi szinten tudjuk tartani a kapcsolatot.

következő állomásunk, next szerda... falmászás :)

1 megjegyzés:

Gergely írta...

Mas a brazil szappanoperakra bukik, en meg a friss kathyking bejegyzesekre.. :) alig varom a kovetkezot :)