2009. február 13., péntek

Péntek 13

A tegnap előtt esti otthoni relaxálás majdnem összejött, de közben megbeszéltem Katával és végül este meglátogattam. Már 3 hete új lakhelye van, én meg még nem is láttam. Helyes kis lakás, mégha csak ideiglenesen is. Aztán megnéztük a síelős képeket, no meg vacsiztunk egy kurva finomat: sült husi borsós köretben meg rizs, de nemtom hogy ez-e a hivatalos neve :).

Aztán tegnap ismételten pénzügyi tanácsadónál jártam. Most már elindítottuk a folyószámlám átmozgatását, így pár héten belül valszeg meg is szüntetem a jelenlegit. Már nem titok egy nagy nemzetközi bankot választottam az AXÁ-t. A további ügyleteim egyenlőre pihenőbe, mert kicsit sok projektet futtatok egyszerre, amit a blogomon nem is feltétlen boncolgatok, csak majd ha már tuti lesz...

A mai nap eddig nyugis. Már elő is szettem az angolt, hogyha túl nagy lenne a nyugi, akkor is hasznosan teljen :)

Rám nincs hatással a Péntek 13.

Nincsenek megjegyzések: