2009. február 19., csütörtök

C*gányok

Basszák meg! Egy hete téma kábé a családdal meg pár emberrel, hogy a recessziónak egyéb következményei is lesznek, azon kívül, hogy szegénység... és ez a probléma a bűnözés, ami sztem nagy mértékben nőni fog és itt is az elsődleges veszély forrás a kisebségtől, jobban mondva a c*gányoktól ered. Saját bőrömön kellett tapasztalnom a tegnapi nap folyamán, hogy már most mennyit romlott a helyzet, pedig még csak pár hónapja kezdődtek a bajok. Szerettem volna elmenni ebédelni, mint máskor is. Már napok óta látom az aluljárós illegál árusokat, és kb már 10 szer mondtam nekik, hogy köszönöm NEM veszek se borotvát, se zseblámpát... Erre most már olyan erőszakosan nyomultak, hogy szinte kikísértek az aluljáró végéig. Bakker és még örülhetek gyanítom, mert ez még a finomabb eset. Állítom eljön jön az idő, mikor már simán előkapják a zsebkést!!! Ugyanezen a napon kaja után visszafele, már messziről láttam egy kb 4-5 főből álló roma csapatot, gondolkodtam is h át kellene mennem a túloldalra, ááá ennyit csak kibírok - gondoltam magamban. Aztán persze nem. Konkrétan körbevettek, és egy húzós bőröndöt kinyitottak és onnan nemtom mit akartak elővenni, mert én kurvára elkzdtem rohanni. Na ennyit róluk és a megszavazott bizalomról. Tanulatlan büdös gecik, akiktől lány létemre bazzeg fényes nappal az utcán is félnem kell! ...és ez csak a kezdet! És mi lesz még? Még reménykedni se kell, mert nincs miben. A magyar helyzet egyelőre nem javulni fog, hanem még romlani! Annyi a tanulság, hogy a gázsprémet ezentúl nem a fotós táskámban, hanem magamnál fogom tartani, "Biztos ami biztos"!

(szerk.)
na csak még annyit, hogy ma ismét ott voltak a borotva árusok. Odafelé ma is leszólítottak, de visszafelé ért egy kis meglepi... az aluljáró tele volt zsarukkal, lekapcsolták (végre) az illegál csapatot :)))

Nincsenek megjegyzések: