2009. február 16., hétfő

Vasárnapi csúszás

húúú egy kissé megcsúsztunk :). Tesóm meg a Cini (ezúton is üdvözlet) voltak tegnap csoportosan erdőbe melózni, mikor van ilyen meló, szokás este étteremben megünnepelni a munka végét... nos tegnap olyan megtisztelő helyzetbe kerültem, hogy engem is meghívtak csak úgy. Na hát ez úgy kezdődött, hogy még mielőtt bármi is történt volna, megittunk egy jégert, majd rendeltünk (én egy szimpla rántott sajtot tartárral, meg rizi-bizivel), majd mielőtt megérkezett a kaja még egy jéger. Jah és még mielőtt kifelejteném, kísérőként egy-egy üveg sör. Szal amellett, hogy jól belaktam, a végén már kb alig tudtam felállni az asztaltól... Tanulság: nem kell felvenni a versenyt piában fiúkkal :). Jó volt a srácokkal dumálni. Én azt bírom, hogy vidéken egészen más a téma egy beszélgetésben, mint Pesten. Kicsit fura is átállni, de jó :). Alapvetően a nagy különbség az emberek humánusságában van. Valahogy nagyobb a bizalom egymás felé, s ez annyira érződik :)

Nincsenek megjegyzések: