2009. február 6., péntek

hétvégi mókák

péntek este ahogy hazaestem, befeküdtem a kádba egy órára relaxálni, no meg angolozni. Egy nehéz nap után a fürdő a legjobb dolog az emberrel, ami csak történhet kábé.

Szombat angol mindenek előtt. Úbasszus így a 116. óra körül egyre nehezebb, sőt mondhatnám kurva nehéz volt. És most kezdem érezni, hogy a szókincsemmel vannak problémák. A héten ezt azonnal be kell pótolnom. Suli után elmentünk PRSsal a Premier Outletbe. Ahol gazdagabb (azaz szegényebb) lettem egy Retro gatyával, egy Mango gatyával és egy Mango felsővel. Húúú hát iszonyat sokan voltak, sőt megtudtam Moncsitól, hogy most extra leértékelések vannak, meg tényleg extra mennyiségből lehetett válogatni. Tudtam volna még magamnak válogatni, de egy idő után az érdeklődésem ugyebár átalakul "menjünk már" nyávogósra, így csak nagyjából néztük meg az érdekesebb boltokat. Este PRSsal mehettem volna DTD-be, James Zabielára, de már nem sok energiám volt, mert ma (vasárnap) is dolgozom és jobb nekem ha kipihent vagyok.

A Hoki időpontok már láthatóak, ha valakinek van kedve jönni velem, akkor csak jelezze felém, én mindenképpen szeretnék menni :))

Nincsenek megjegyzések: