2019. március 25., hétfő

35. hét

Pozitív változások voltak a héten. Súlyom halál pontosan tartom, 67,8 kg, azaz tulajdonképpen továbbra is van egy bizonyos fogyó tendencia, ha Marci a megfelelő ütemben nő. Ma reggel is diabetológián indultam, minden oké volt, mire kezdtem a munkaidőt már itthon is vagyok. Igazából a leges legőszintébben mondom, hogy egyáltalán nem terhel meg ez a hétfő reggeli kórházazás, mert valahogy éberen tudtam indulni, és nem kell ebben az időben igazán várakozni. Továbbá így hogy úgymond fogyok sokkal kényelmesebb az élet, a mozgás, illetve nincs szinte semmi vizesedés (ami szerintem a leginkább megnehezíti az életet). Persze könnyen fáradok, de ennél nekem nehezebb volt a 31-32. hét.

 Viszont a héten sok ügymenet van. Kedd (holnap) gasztroenterológia, szerda dietetikai tanácsadás, csütörtök kórház látogatás, hogy megismerjük a szülőszobát, meg a szülés ügymenetét (ide Zsolti is jön).

Egyébként a diéta nem visel meg annyira, mint amennyire féltem tőle, ebben már szorosabb szinten van rutinom és mivel látom a pozitív hatásait, egy cseppet sem bánom.

Nincsenek megjegyzések: