2019. március 11., hétfő

33. hét

Kezdek először a rossz hírrel. Laborom megérkezett sajnos a terheléses cukrom igazolta magát. A két órás érték 9,8 lett. Ez már rendes terhes inzulin rezisztencia (IR). Úgyhogy már szerda óta diétán vagyok, méghozzá egy egészen erős diétán. Nem baj... legalább mire szülök már benne leszek a témában, illetve talán mennek is le feles kilók (69,3 kg voltam reggel). Azóta napi szinten mérem az étkezés utáni 1,5 órás értékemet, és eddig tökéletesek (így valszeg jó a diétám), de szerintem így is kell mennem diabetológiára. Egyébként volt védőnős szeánszom is a héten. Most éreztem először, hogy mekkora szükségem lesz rá. Elkezdtek áramolni tőle az érdemi információk, mint például megnézte a lábam és megnyugtatott, hogy a vizesedésem elenyésző még, ezen ne görcsöljek, illetve hogy kezdjek lassan biogayat szedni, mert most már kimutatták, hogy a szoptatásnál így átkerül a babához is és talán kevésbé lesz hasfájásos (semmi negatív hatása nincs egyébként, mert csak probiotikum)... és ilyenek, csupa hasznos infó.

Viszont ezek után vannak szuperjó hírek is. Voltunk genetikai UH-n is, és ott csodaszép dolgokat láttunk. Édes kisbabánk a jelenlegi információk szerint egészséges, mint a makk, az agya szépen fejlődött és a szonográfus nő szerint nagyon szép fejformája van. Súlya 2263 gramm, azaz nagyjából több mint fél héttel előrébb van mint a sztenderdek. Ez nem gond, mert számomra abszolút azt jelenti, hogy tartja az ütemet és nem alulfejlett, illetve ezekkel az értékekkel már minden funkciója megfelel a kinti élethez. Persze ő még nincsen készen, de már tényleg csak pár hét.

Édesem meglátásaink szerint az én vonásaimat hordozza inkább magába (főleg a kis száj tartásában), de aztán persze kitudja. Ami még nagyon megható volt, hogy mi most láttuk a kis arcát életünkben először és ő egy telimosollyal indított, mintha csak tudná, hogy nézzük. Ez az elmosolyodás belőlem nagyon mély dolgokat váltott ki, ültem és csak néztem és folytak a könnyeim. Ezek olyan érzések, amit még sosem éreztem, és még mindig hihetetlen számomra.






És még videónk is van, felgyorsítottam 4x gyorsaságra, így csak 1 perces. :)



Egyébként nagyjából befejeztük a vásárlásokat, csak pár apróság hiányzik, így a hétvégén megvettük a babahordozó kendőt és az ágybetétet, ami végülis nem kókusz lett, mert a Brendonban dolgozó volt osztálytársam jól kiokított és a konklúzió végül az volt, hogy a kókusznál már van jobb is... és hát ugye, ha magunknak is megvettük ebben a minőséget, akkor a picinek meg pláne megfogjuk.

Ma megyünk nődokihoz este, de ezt már csak jövőhéten írom le, hogy mi volt.

2 megjegyzés:

Erika írta...

Nem sok van vissza. Így a cukor diéta csak pár hét. Meg nézd a jó oldalát. Legalább lemennek az a fránya kilók. Az első terhességemnél,13 kg fogytam,kb 3hónap alatt.
A gyerkőc,tiszta te. Olyan jók ezek a 4d UH. Már most tudod,kire hasonlít. Nincs meglepi 😊

Kata írta...

Hehe, köszi :)

Hát igen csak pár hét... én sosem magam miatt aggódom, hanem hogy kismanóhoz ne jusson el semmilyen hatása, így mindent maximálisan megteszek, amit csak kell. A diéta nekem már meg sem kottyan :)