2016. június 2., csütörtök

Új külső

Szeretnék új külsőt adni a blogomnak, de rá kellett jönnöm, hogy ez egy ilyen "adatbázisnál" már nem olyan egyszerű kérdés, főleg a felhasznált képek miatt. Valami hasonlót szeretnék, mert mert a mostanit már úgy érzem kinőttem, csak rettenet sok idő kellene ahhoz, hogy az egészet kipofásítsam, illetve nem tudom miért a képeket teljesen szétkúrja, ha feltöltök egy ilyen templatet. Ma kísérletezem vele egy órát, végül (szerencsére csináltam biztonsági mentést) vissza kellett állítanom a régit. Nem vagyok ilyen téren béna, szóval nem is értem, hogy egy átlag felhasználó ezzel hogyan tud jól boldogulni... bár a mai tizenévesek már ilyen rendszereken szocializálódtak, nekik ez tök zsigerből megy. Tegnap olvastam egy 17 éves bloggertől:
"A korosztályod melyik social media felületet használja a legtöbbet? 
A Snapchatet, illetve az Instagramot. A Facebookból már inkább csak a Messenger alkalmazást, mert alapból a Facebookot inkább az idősebb korosztály használja többet."
Jesszus, mostmár tényleg kezdem magam öregnek érezni :D
Visszatérve a blogra, előbb-utóbb be fog következni a dizájnváltás... remélem előbb.

Nincsenek megjegyzések: