2016. június 14., kedd

Több lábon.

3 ügynökségnek dolgozom tavaly óta ad hoc, ahogy éppen esik, ez a fő ügyfelem mellet ilyen kiegészítő dolog, de szeretem. Egyébként kapcsolatba léptünk egy 4. ügynökséggel is, de úgy tűnik eddig ott csak egy tender van, ahol ötletelünk teamként Lacussal, ez az első olyan meló életemben ezen a pályán, ahol nincs szükség a grafikai munkámra (mert van grafikai csapat). Én ezeket tapasztalatként élem meg, és nem zavar, hogy a mi munkánkkal nyernek adott esetben tendert és nem részesülünk a dologból többé. Az ilyen projektekből más tanulságot kell szerintem levonni. Pl hogy szélesíti a látókört, edzésben tart, dolgoztatja az agyat. Szeretem, és ugye én hiszek benne, hogy nincs hiába való tapasztalat az életben. Egyébként az egyes számú ügynökségnél nyári ügyeletet tartok majd mikor szabadságolnak, full service (account&art egyben), de van már náluk rutinom, szóval nem olyan ijesztő, mint elsőre hangzik. A kettes számú ügynökséggel meg közben szinkronban dolgozom két projekten is (egyik EB-vel kapcsolatos).

Amúgy rendben vagyok. Érzem magamban az erőt, testileg és lelkileg, nagyon kevés dolog tudna most kizökkenteni. Ügyfelemnél is berobbant a nyár, megvannak a szabik, és szinkronban elkezdtük az új arculatot kidolgozni. Nagyon jó lesz, ha elfogadják a terveim, az anyacég nagyon jó és menő irányba mozdult meg, kifejezetten élvezem.

Nincsenek megjegyzések: