2016. március 30., szerda

#eatclean

Hát hogy én mennyire bicska nyitogatónak tartom ezeket a hashtageket (mint a címem). :D Úgyhogy elnézést. :D Ez a szófordulat egyébként is a számomra a legröhejesebb instaszöveg ever.

Szóval diétázom. Jól bevásároltam mindent ami egészséges. Úgy gondolom, elég lesz 2-3 hét, és nem kell nagyon drasztikusba nyomni, csak a kenyér féléket szüneteltetem.
Illetve megvettem ma az új Forbes magazint. A címlap annyira megfogott, hogy muszáj volt. Egyrészt szerintem grafikailag ez a legszebb újság magyarországon és mindig kicsit öröm lapozgatni (és ellopni a grafikai trükköket), másrészt meg érdekel a címplapsztori önmagában is. Mostanában inkább az ilyen üzleti dolgok fognak meg, divatlapok kevésbé. Blaskó Niki és D. Tóth Kriszta meg azt hiszem pont az én nagy ikonikus női példaképeim... csak Hosszú Katinka hiányzik, de már ez is elég volt, hogy azonnal lecsapjak rá. :)

Nincsenek megjegyzések: