2016. január 31., vasárnap

"örökké nem eshet..."

Felkelek éjszaka és félek, szorongok, feszült vagyok. Nem tudom megfogalmazni a feszültségem okát, de arra gondolok, hogy én élem át a szenvedést, de nem nekem kellene, igazságtalan. És közben fáj a szemem és a szemöldököm a tegnapi korrekciós tetoválás miatt... nagyon hiányzott ez a plusz fájdalom. Panni (a tetováló), megjegyezte sovány vagyok. Hát mit mondhatnék erre, jelenleg nem tudok változtatni rajta, hiszen étvágyam az nincs. Egyelőre azon dolgozom, hogy az élet funkcióim működjenek, és tolom magamba a vitaminokat, mert ilyen lelki állapotban az immunrendszerre is nagyon kell vigyázni, mert nem funkcionál rendesen. 52 km-t futottam ebben a hónapban. Ez pont a fele annak, amit nyáron szoktam, és pont 52 km-el több, mint amit eddig a többi januárban.

Nézem az ingatlan piacot. De annyira be van durvulva, hogy már néha ott is csak a szart látom, egyre szarabbat akarnak adni egyre drágábbért, ez ám az igazi lehúzás. 15 millió alatt nincs (tégla) ingatlan szinte, mi a határ? Meddig akarják még tolni az árakat?

Nincsenek megjegyzések: