2016. január 3., vasárnap

2015

Elhatároztam már évekkel ezelőtt, hogy nem írok évösszesítőt, mert olyan gyermeteg dolognak tartom, de valamiért most mégis ez jutott eszembe. Bár végülis tudom miért, mert meghatározó évem volt, és bár érzelmileg nagyon szélsőséges, de mégis jó. Úgy érzem, hogy nem a "lineárisan kiegyensúlyzott, ám közepes" a jó, hanem amikor az ember valódi érzelmeket érez, ekkor él. És velem ez történt ebben az évben, azt hiszem ez a jó megfogalmazás, ebben az évben éltem. Mondhatom globálisan munka szempontból, hogy életem eddigi csúcspontja, olyan sikereim voltak, amit 2016-ban elég nehéz lesz megfejelni, de azért őszintén bízom benne, hogy még felfelé visz az út, hiszen az akarás bennem van. Olyan brandeken dolgoztam mint MOL, UPC, Bud Airport, Nestlé, Spar, Oney majd végül zárásként pici Huawei. 3 különböző ügynökségnek dolgozom be, és ugye a saját ügyfelem, és ezek mellett sok kicsi, és végül lett szerződésem egy fordító irodával kisebb DTP munkákra (kicsi de folyamatos=stabilitás). Szóval engem ez büszkeséggel tölt el, és az önbizalmam azt hiszem szakmai téren elérte végre az egészséges szintet. Sőt kimondom, azt hiszem elégedett vagyok, nem elszállt, de elégedett. Legfontosabb tapasztalatom, hogy a szakmai alázatnak mindig meg kell lennie. Gergő mondott nekem egy okosságot. 3 dolog kell a sikeres munkához: megbízhatóság, elvárható színvonal, határidők tartása. Ha az egyik hiányzik, már nem a tiéd a munka. Nekem mindig az első a munka, a magánéletem felett is, és bevallom ez nem teher, szeretek dolgozni, szeretem a munkám mi több úgy érzem komfortzónám.
Aztán a sport. Idén nagyjából 700 km-t futottam, ez az ediggi 500 km-es átlagomat jól meg is fejelte. Első olyan tél, hogy egyetlen hónapra sem hagytam abba, sőt még a téli fagyos hónapokban is igyekszem tartani a heti 2 edzés napot, mégha edzőteremben is. Lefutottam idén a második félmaratonomat, és testileg teljesen fittnek éreztem magam egész évben. Azt hiszem komolyabb betegségről nem is tudok beszámolni hálisten.
Aztán szerelem. Jól utolért :) Bepótoltam pár évet azt hiszem az életemből. Az év első felében ért el azt hiszem életemben másodszor azaz igazán vak szerelem, amikor nem látsz el kettőig, és racionálisan nem vagy képes döntéseket hozni. Szerelem első látásra. Tart még. Hogy mi lesz a vége nem tudom azóta sem, mert nem egy standard helyzetbe csöppentem, de optimizmusom van. Úgy jött az életembe, mint derült égből a villámcsapás. Volt egy meeting, ahol besétált az ajtón mint kolléga, akivel együtt fogunk dolgozni. Azt hittem sosem állna szóba velem, picinek éreztem magam, és kevésnek hozzá, de aztán ő nyitott felém, először barátilag, aztán nem tudom mi történt, egyszercsak megváltozott az egész. Olyan, mintha a férfi alteregóm lenne, vagy a másik oldalam. Az egész életszemléletünk nagyon nagyon hasonló, az értékrendünk, még a múltunk is. Mindketten nagyon durván toljuk a munkát, mindkettőnknek van saját cége, és tök hasonló kondíciókkal dolgozunk, és persze a kémia, mint egy mágnes, imádom. Na de nem is áradozom tovább, mert igazából csak szuperlatívuszokban tudok róla nyilatkozni. Nem tudom mi lesz, de azt tudom, hogy ennyire számomra tökéletes személy még megközelítőileg sem volt az életemben. És ami a leges legfontosabb, hogy a szürke életemnek színt adott, valódi mosoly van az arcomon és a szívem szeretet járja át. Így érzek és értékelem, mert sok évet töltöttem ezek nélkül. Ha elveszítem, akkor is elmondhatom hogy sokat adott, mert megismertem az emocionális oldalam.
És végül a pszichológus, mint záró akkord. Nem azért járok hozzá mert betegnek érzem magam. Egyáltalán nem érzem magam se depressziósnak, se pánikbetegnek, semmi ilyesmi. Ezt magamért teszem. Hogy képes legyek egy egészséges kapcsolatot fenntartani, hogy úgy tudjak adni, hogy közben kapjak is. Sok sebesüléssel indult az életem, amiről senki sem tehet, egyszerűen csak így alakult, nem is szeretnék hibást keresni, mert nem is ez számít, hanem az, hogy megszűnjenek a blokkjaim és végre egy átlagos életem lehessen.

Mit várok 2016-tól? Nagyon sokat. Támasztottam maga elé üzleti tervet is, és magánéletben is sokat szeretnék, és persze erre az évre tervezem eddigi életem legnagyobb dobását. Szóval van miért dolgozni, és ma kezdem is a munkát. Szóval Minden jót erre az évre, ezt kívánom magamnak és mindenki másnak is, aki ezt olvassa :)

Nincsenek megjegyzések: