2013. június 30., vasárnap

Péntek.

A péntekről szerettem volna még mindenképpen, ugyanis elég fontos nap volt céges szinten. Végre sikerült előrelépnünk a benti team kérdésben. Sőt nem csak előrelépni, hanem konkrétan szinte azt sikerült elintézni, amit megálmodtunk magunknak. M és én is külön-külön is és együtt is beszélgettünk az új kreatív igazgatóval ez ügyben, és óriási szerencsénkre a kreatív igazgató pontosan ilyen kis teamekben gondolkodik, mint a miénk volna, így olyan szinten támogatja, h jövőhéten ismét költözöm a cégnél egy másik szobába, Málykihoz. Ez lesz már a negyedik helyem a cégnél. Sztem ez most tök jó. Egyébként már kétszer ötleteltünk együtt és fura mód sztem tökre működik, persze még érződik a kezdeti stádium, de én pl érzem magamban, hogy nincs az a fojtottság érzés, amiről pont az előző postomban írtam. Úgyhogy a hét baromi küzdelmes volt, és mindenféle kétségekkel szembe kellett kerülnöm, de összességében úgy érzem, sínen vagyunk. Sőt őszintén pénteken kicsit sajnáltam is, hogy már péntek van, és most is szinte várom a hétfőt, hogy végre alkossunk már :). Na ilyen mikor az ember motivált.

Nincsenek megjegyzések: