2013. június 24., hétfő

Gyűrűk ura vs. Candy crush

Ezen a hétvégén végre rávettem magam, hogy megnézzem a gyűrűk urát. Körülbelül olyan 5 éve tologatom ezt, mert sehogy sem az én stílusom, na meg a rész 3-szor 3 óra, tehát kell hozzá jópár szabad óra. Konklúzió? Ezen is túl vagyunk, nagyon erős látványban (pedig 2001-2003-ból van), de összességében nekem nem világom ez az összecsapós, kaland jellegű stílus.
Egyébként ma szabin voltam és nem csináltam semmi számottevőt. Annyi jó történt, hogy ma jelentkezett valaki vaterán az asztalomra, így közelebb kerültem a vágyott ikeás antik asztalomhoz. Már csak valahogy szét kell szednem a mostanit (ha  sikerül megegyezni), meg az új asztalt valahogy haza kell juttatni, de örülök, hogy 3 hét után valaki jelentkezett.

Mai tanácsom:
Mindig kerüld el a Candy crush-t... különben rabul ejt. Múlthéten incepcionálták belém a gondolat magját, miszerint tök jó játék, és én hülye még le is töltöttem. Hiba volt :)

Nincsenek megjegyzések: