2013. június 6., csütörtök

Árvízhelyzet vs. bicajosok

Ma reggel végre bicajjal jöttem ismét melóba. Hát ismét fantasztikus tapasztalatokkal kellett szembesülnöm. Amellett, hogy iszonyúan felkészültünk erre a helyzetre (mert ugye kb a csapból is ez folyik), azért én mégiscsak tapasztaltam pár szubjektív észrevételt, méghozzá az emberi tényezők tekintetében. Sztori: Kedvesen, kémlelődve tekerek be melóba a felső rakparton, majd egyszer csak a bicikli úton egy egész hadseregnyi "okos" emberbe ütköztem, akik közül az egyik kapásból beszólt, hogy "szájjá le a bicikliről!". Jó. De azért azt gondoltam magamban, bazzeg egyelőre ti foglaljátok el a számunkra kijelölt utat, ki vagy te, hogy itt utasítgatsz. Hát persze egy alsó kategóriás ember, akinek nem az számít, hogy rendben zajlik a közlekedés, hanem az, hogy itt játssza az "Istent". Gondoltam magamban, utálok ilyenekkel egyáltalán szóba is elegyedni, így leszálltam, de sajnos jött a következő. Egy faszi, aki beállt egy teherautóval (továbbra is a bicikli úton), majd össze-vissza dudálgatott, minden egyes biciklisnek, aki kikerülni merészelte. Úgyhogy mondhatni, ez az árhelyzet tényleg KATASZTRÓFA... és nem maga a víz miatt :)

1 megjegyzés:

Evelin írta...

Jó, de érthető, hogy a bicajúton halad, ha az ő útrészét elöntötte a víz. Gondolom ez esetben a bicaj úton kell menniük, nem?