2012. június 3., vasárnap

Vasásnap pihenő nap, végre!

Eléggé ritka dolog, hogy vasárnap nem dolgozom, így igyekszem úgy alakítani, hogy ne menjen el a nap azzal, hogy sokáig alszom, vagy hogy nem csinálok semmit, ugyanis valójában igencsak sok dolgom van. Tegnap megjött az utolsó jegyem is (5-ös) az Internet és Politika beadandóra, így fel tudtam jelentkezni a szakzáróvizsgára. kimondani is megrettent. Ugyan az opponensi értékelésem még mindig nincs meg, de a kreditek és értékelések megvannak. Úgyhogy a szent nap 22-e lesz. Az utolsó nap, ami szerepel az opciók között. Nem baj, legalább van idő még egy kevés.

Más! A héten sokat találkoztam Móval, nagyon jól érzem vele mindig magam, érdekes hogy milyen egy hullámon vagyunk, kevés embernél érzem ezt. Tegnap elmentünk a Belfesztre együtt. Az ötlet abszolút spontán jött Mónak (én eddig azt sem tudtam mi az a Belfeszt). Rengetegen voltak. Ettünk-ittunk, aztán a hangulat a tetőfokára hágott. Annyit röhögtünk, hogy kb megfájdult a szám. Készült pár béna fotó, azért azt becsatolom:

 A becsekkolás fontosabb, mint kajálni, itt a bizonyíték :D

Itt nagyon aranyosak vagyunk :)

Kollégámnak fotóztam, aki a Burger King Xtra Yo menüs dobozt tervezte

Moncsi lekapott, miközben fotóztam

Várom már, hogy vége legyen a suli időszaknak, mert azért ha belegondolunk három éve kísér ez a feszültség a háttérben, ugyanis akárhogy is nézem, majdnem másfél millió forint fekszik benne, és így munka mellett iszonyat sok megeröltetés/akarat is, szal nem lehet itt a végén már elcseszni, így ma elkezdek tanulni rá... de előtte el fogok menni egy reggeli bemelegítő kocogásra :)

Nincsenek megjegyzések: