2012. június 10., vasárnap

Kidobott az ágy...

Na ilyen fejfájásra is régen ébredtem már. Ilyenkor úgy érzem, hogy nem is aludtam éjjel, és leragad a szemem.  Tegnap megnéztem a naptáramat, és rá kellett jönnöm, hogy nincs túl sok napom az államvizsgáig. Ehhez képest viszont csak 4 tételt néztem át (tehát még azokat sem tudom, csak alaposan átolvastam). Nem tudom mi lesz ebből, soha nem voltam az a tételeket tanuló típus, mindig úgy mentem át a vizsgákon, hogy aznap hajnalba bementem a suliba és a rövidtávú memóriámat megerőltetve gyorsan átnéztem az anyagot. Nos ez az államvizsga tételek esetében nem annyira működik... itt vagy megtanulod, vagy megsz...pod. Így további szabikat tervezek még vizsga előtt. Mivel pénteken lesz az államvizsga, így azt gondoltam kiveszem előtte még a két napot szerdától. Aztán akárhogyan is lesz, államvizsga után hazamegyek stornyára lazítani.

Aztán ha minden jól alakul, akkor lesz egy mini diplomaosztós/ballagási ünnepségem. Csak a legszűkebb család (anya, tesó, mami) és a legjobb barátok (Mó+Dani, Gergő, Rencsi, Vasi+Virág), tulajdonképpen nekem ők is családom, úgyhogy ha ők itt lesznek, akkor teljes lesz nekem az ünnep.

Mostanában más dolgok igazán nem foglalkoztatnak. Csak az egészségem és a diploma. Tudom, kicsit leszűkült, de azt érzem, hogy koncentrálnom kell a figyelmemet, mert ez olyan pont az életemben, amit nem lehet egyik esetben sem elrontani. Aztán nyárra is vannak már tervek, de még távolinak tűnik, csak államvizsga után fogok valszeg azzal foglalkozni.

Nincsenek megjegyzések: