2012. május 31., csütörtök

MIB 3.

Tegnap voltunk moziba kollégákkal és Móval. Jaj nagyon jó volt. Úgy szeretem, hogy Mó nyitott arra, hogy eljöjjön ilyen programokra. Meg amúgy is, most mindig egy csomó energiát nyerek tőle, mikor találkozunk. Egyszerűen pozitívan hat rám. Ahogyan a kollégáim is... különös tekintettel pár főre. A film pontosan olyan, mint az előző két rész. Humoros, és látványos.

Aztán voltam dokinál is, most egyelőre úgy tűnik végre, hogy minden rendben van. Most már erős is bennem a gyógyulás tudat, szal érzem, hogy mindennek jónak kell lennie. A héten amúgy bevégeztem az első száz kilométert az iPhone számlálója szerint. Tegnap előtt konkrétan 9,5 km-t futottam, úgy hogy egyébként kb. fele annyit terveztem. Amúgy ma is megyünk Margitszigetre, egy kör erejéig.

Aztán suli. Na még 3 etap van vissza. Egy sima vizsga jegy, az opponensi értékelés, és az államvizsga. Legyen már vége... nincs erőm.
Ez lesz a diplomaosztós ruhám, mert ugye azt már jól megelőlegeztem magamnak :)


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Pózolj teregetéssel! :D