2012. június 24., vasárnap

Államvizsga pipa

Már fél éve tudom, hogy ez lesz ennek a postnak a címe :). Szóval igen, tulajdonképp nyelvvizsga nélküli diplomás lettem. Az elégedettség szó nem is elég kifejező... ez most ilyen elégedettség és eufória, kombinálva a "nagy kő esett le a szívemről" érzéssel. Na de ne szaladjunk ennyire előre. Úgy indult a reggel, hogy hajnali 2:30-tól olyan vihar kerekedett, hogy a villámok összefüggően csaptak le egymás után, persze erre én jól felébredtem, és arra gondoltam, hogy mi ez itt, ha nem a világvége? Diploma nélkül fogok meghalni? Ez nem lehet... aztán utána kb már semmit nem aludtam, majd 6-kor szépen felkeltem, elkészültem. Rohanás be suliba. Ott már rengetegen voltak, és fogadott a "jó" hír, hogy a leggecibb vizsgabizottságba kerültem. Éjó, nagyon jó kezdés, gondoltam. Aztán várás-várás-várás. Majd Nikókának mondtam, hogy mindent tudok, csak a 9. tétellel lehet beszívatni. Vajon melyik tételt húztam? Igen, a 9-est. pedig taktikával mentem oda, mármint ami a tétel húzást illeti, de ott abban a másodpercben úgy döntöttem, hogy inkább rögtönözök. Hát nem belehúztam a 9-esbe?! Egyből beidegesedtem. Aztán elkezdtem előszedni a kulcsszavakat (mert szerencsére közvetlen vizsga előtt a biztonság kedvéért ezt a tételt néztem utoljára át), aztán elkezdtem kifejteni. Érdekes, hogy egész sokat tudtam írni így is. A szakdoga védéssel kezdtem, ami annyit jelent, hogy le kellett prezentálni az egész szakdolgozatot. És igen, elkezdődött amire számítottam. A tanár minden második mondatomba belekapaszkodott és kérdezgetett, kötekedett, sz*p*tott. Nem mondom, hogy nem voltam feszült... kb 20 percig prezentáltam. Majd jött a tétel. Elmondtam. Természetesen újabb kérdés... gondoltam magamban, innentől indul a jegyem lefelé. És nem, végre egy olyant kérdezett, amire nemhogy tudtam a választ, még nevet is tudtam hozzá kötni (köszi humánetológia UV, első évfolyam :D). Úgyhogy ennek következtében azt mondta a genyótanár, hogy köszöni, ez szép volt. És ennyi... alig hittem el, fél órás vizsgázás után végeztem. Ezt követően volt egy csoportos értékelés, majd Nikóval kivonultunk a vécébe meghúzni a butykost :D, mert ez volt a terv legfontosabb része :D. íme a fotók:

 Butykos és a ZSKF vécéje :)

 Makika és Kata szokásospóz

Poén kép, mintha atomrészeg lennék (mert az is vagyok)

Kata ZSK előtt sapkába

Nikóka is csinált poén vécé képet

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

GRATULA! ;)

Névtelen írta...

Lánchídon részegen topless táncolós képek hol maradnak? :)