2011. november 11., péntek

Ultra szuper fürdőköppenyt

...vettem tegnap este, így mostmár nem kell a hideg-fagyos téli estéken otthon fáznom :). Nem is tudom, hogy eddig miért nem foglalkoztam ezzel a témával...

Az előző postomból kifelejtettem egy nagyon fontos lélektani gondolatot Móval kapcsolatosan, ugyanis új korszakhoz értünk... a film érzelmi hatását követően közösen arra jutottunk, hogy mikor találkozunk, adunk egymásnak puszit. Valahogy Móval sosem volt ez meg közöttünk, talán azért mert sokáig napi szinten találkoztunk (sőt együtt laktunk), mostanság viszont már teljesen másként értékeljük ezt az egészet... sosem lehet tudni, mikor találkozunk utoljára... ennek a dolognak amúgy is ehhez az elvehez nyúlik vissza a gyökere. talán egy újabb lépcső a kapcsolatunkban, talán nincs jelentősége, de én úgy gondoltam leírom :).

2 megjegyzés:

P--R-S írta...

Spimo nem egy puszilkodós típus, ezt a Gabesszal mi tudjuk.
Az albiban meg hol tetszik fagyoskodni, kéremszépen? Mert a bérházban még tudnék példát hozni... :)

Kata írta...

én mindig fázom :DDD... emlékezz, a konyhát is mindig befűtöttük :D