2011. november 15., kedd

Bioritmus?

Fura egy érzelembomba reggelem van. Tegnap indult Misivel egy meddő és nagyon kisiklott beszélgetésem a bioritmus témával kapcsolatosan, és emiatt kicsit nehezteltem is Misire, hogy elintézett 3 szóval, miközben fingja sincs róla, hogy miről is beszélek... kicsit azt éreztem, hogy teljesen elzárkózik és full szkeptikus valami olyan iránt, amiről fogalma sincs. És ekkor jött a csoda. Reggel odajött hozzám... és elmondta, hogy hazafelé a vonaton gondolkodott a témán és mi az ő álláspontja. Végül eljutottunk a témától a vallás kérdéséig. Ez a téma amúgy is a kedvenc témáim egyike...
Amit én gondolok, hogy még mindig van a beszélgetésünkbe alárendelés, nem figyel 100%-osan arra amit akarok mondani, de azt vettem észre, hogy Misi nagyon különlegesen működik, mert utána elgondolkodik rajta. Ezt a működési formát eddig csak egy embernél tapasztaltam életemben (és ez Kotyó). Mindkettejüket nagyra becsülöm, mindegyikőjük nagyon jól kommunikál... csak Misinél sokkal magasabb az érzelmi intelligencia szint, ami szerintem velem egy közös pont... jól megérzi az én érzékenységemet. Jól kezeli, van mit tanulni tőle. De ha már bioritmus, akkor azért becsatolom, a vita tárgyát :)))


Este Vapiano Rencsivel és Gergoovel... éjóóó :)
Ez úton is boldog szülinapot Renike!!!

Nincsenek megjegyzések: