2011. november 7., hétfő

iPhone beavatási rituálé

Túl vagyunk rajta (ezúton is örök hála G). El sem hiszem, hogy végre én is iPhone tulajdonos lettem :). Szóval az egy dolog, hogy hol vegyed meg és mennyiért maga a telefont. De még mellé párosul még egy-két fontos dolog: micro sim kell, nomeg ugye tok, plusz védőfólia, apple ID... és sok-sok idő, míg minden a testreszabásnál helyre kerül. Nos túl vagyunk rajta. Innentől valószínüleg sokkal több képpel fogom tudni illusztrálni a blogomat, úgyhogy még ez is mint előny várható (már amennyiben valakinek ez érdekes).

Elsőként a legkedvencebb applikációmról, a Sleep cycle-ről. Ez volt az első éjszakám. Amúgy ez egy nagyon cuki alvás megfigyelő programocska. A légzésed alapján megfigyeli, milyen mélyen alszol, majd reggel akkor kelt fel egy meghatározott fél órás intervallumon belül, mikor a leginkább aktív vagy. Sztem nagyon király (és tényleg működik).



2 megjegyzés:

spimonique írta...

Ó én tegnap este akartam beállítani és nem elfelejtettem :(

Kata írta...

na majd ma :)
nagyon imádom!