2011. november 24., csütörtök

Félig ördög, félig angyal


Hát ma egy roppant kínos szituációba sikeredett belecsöppennünk Gergővel és Rencsivel. A Zsidróba voltunk hajat vágatni Gergőnél, és hát beszélgettünk mindenről, majd a bulvár hírek kapcsán véletlen szóba kerültek a Fresh lányok. Aztán pont úgy jött ki a lépés, hogy szó szót követett, elkezdtük a lányok intelligeciáját taglalni, meg h lassan kiöregednek a popszakmából... ilyenek (legalábbis ezekre tudok így vissza emlékezni), erre a portás lány mutogat nagyon... basszus Fresh Wiki éppen pedikűrön volt a szomszéd szobában, ahol konkrétan mindent hallott, majd ki is szólt, hogy mindet hallottam... iiiiiiijj, én vérvörösre vörösödtem, meg sztem Gergő is.
1. még jó h nem mentünk bele a magánéleti dolgaikba és egyéb keményebb bulvár témákba,
2. nem tudom hogyan jutott eszünkbe éppen akkor róluk beszélni. Őszintén, kicsit megsajnáltam a Wikit, mert kapták az ívet rendesen, másrészt viszont azon nevetek magamban, hogy mennyi esély volt, hogy ez így megtörténjen? Kb 0,1% :)

Szerencse, hogy minket mindig megtalálnak a jobbnál-jobb szituk :D
Miután megszépítette az idő, sztem ez is a kedvenc közös sztorijaink egyike lesz.

Hello Fresh, Hello Új haj :)

3 megjegyzés:

spimonique írta...

hát ez ciki helyzet mindenkinek... a DELETE gomb ilyenkor nagyon hasznos lenne!

spimonique írta...

:))

Kata írta...

vagy a ctrl+Z :D